sobota, 14 lutego 2015

Troszeczke o moim życiu.#1

Dzisiejszy post będzie poświęcony o moim życiu!
-Mam lat...14...Urodziłam się 18 kwietnia...
-Mieszkam w Londynie :D Tymczasowo. Bo jestem tu z rodziną na 8 miesięcy.
-Mam na imię.... Tam ta ra dam: Nathalie. Ale w Polsce moje imię to Natalia. To jest trochę skąplikowanę. Bo urodziłam się w Londynie, ale przez te 14 lat mieszkałam w Polsce.
 A jak ja się urodziłam w Londynie to mama dała mi imię Nathalie. Ale jak każdy w Polsce mówił na mnie Natalia to uznaliśmy, że w Polsce będę Natalia a w Anglii Nathalie.Uff.
-Mam psa.Maltańczyka i kota persa. Pies to chłopczyk Amu a kotek to dziewczynka:Lily

-Moim marzeniem jest zostać projektantką mody.
To dzisiaj na tyle moi mili. Do zobaczenia w następnym poście. To była Mirror :D
I jeszcze coś: Na tym poniższym zdjeciu to ja. I ten napis naręce I♥You to MARKER!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz